søndag 24. juni 2012

NATANYA


Igår og idag har vi vært på stranda. Forresten, HEI.


 Igår ble jeg veldig solbrent Jeg hadde vanskeligheter med å ta av meg trusa.Mormor ble ikke solbrent. Så dro vi på Domino og spiste pizza. Den pizzan var veldig god.  Jeg har spilt på MSP
(moviestarplanet) Mormor orket ikke musikken på Domino.Ute ved stranda var det trenings apparater som jeg trente på. Og så har jeg skjønt hva flo og fjære er. Jeg var der når det var fjære. Det var rart å se for plutselig kunne jeg gå med sko uten å bli våt. Jeg har nynna på favoritt sangen min hver dag og jeg greide å lure Mimmi  når jeg sang: "Herren bevare deg". Hun trodde ikke jeg kunne den,
Idag har jeg lekt at jeg var muslim. Jeg måtte bade med klær på idag fordi jeg var blitt solbrent. Det var ikke så gøy å bli solbrent.
Dere får se bilder senere fordi mimmi glemte den pinnen til å laste bildene inn på pcn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar