lørdag 15. januar 2011

Kamelen

Har jeg virkelig glemt å vise frem min siste flamme. Her er`n da, og ikke si at vi ikke passer sammen!


En liten søt historie hører med. Når jeg gikk videre fra denne "gammer`n", for forholdet vårt gikk fort over styr,enda eieren var billionær, så jeg en annen enslig kamel stå der. Så jeg gikk bortil for å hilse på den også. Da kom en liten gutt fort springende og det tok ikke lang tid før han ba om noen penger. Slikt er jo alltid vanskelig,men jeg prøvde jo å si nei. Å gutten la ut om hvor sulten kamelen var,hvor lite gress det var og hvor fattig han var osv osv. Jeg prøvde forklare at det var mange som sa til meg slike ting for å få penger. Men til slutt sa jeg da for å være litt god liksom: " You are such a good boy" Svaret var flg : " and you are not a good lady!" Så vet vi det !

2 kommentarer:

  1. God søndag! Den "flammen" skjønner jeg varte omtrent så lenge som en brennende fyrstikk.
    Har du vært på kamel-ride-tur ? Hvis ikke må det også bli et mål. Synes det virker skremmende høyt.
    Så du ble ikke titulert som noen snill lady.. Nei, nei vi kjenner forskjellige sider av samme lady.. Hehe.. Godt jeg ikke har en kamel og vil ha penger hver gang du kommer og vil kose med den.
    Vi får heller ta en kaffe etter at du kommer hjem uten kameler tilstede..

    SvarSlett
  2. =) For en flott siste "flamme"! Herlig!

    (I Tunisia sa de:
    Vet du hvorfor kamelen ser så overlegen ut?
    Det er fordi Allah har hundre ulike navn. Menneskene kjenner 99, men bare kamelen det 100..)

    Ha det flott videre, Elisabeth!
    Til tross for at ikke alle opplever deg som "a good lady"!

    Klem <3

    SvarSlett