fredag 19. oktober 2012

BACK AGAIN


Ja, dette kjennes sååå godt.
Med en gang jeg går ut av Ben Gurion flyplass, tenker jeg alltid: Så fantastisk.
JA, ja forstå det den som vil.


Det ble veeldig hektiske dager før jeg forlot Norge. Mye å huske på og fortsatt håper jeg bare at alt ble husket. Her i Israel glemmer jeg Norge i stor grad så tilgi meg hvis noe viser seg å være ugjort.



Jeg glemmer visst her også da hvis jeg skal være ærlig. Igår kveld skulle jeg vandre ned til byen for å oppdatere internettet mitt, ta ut kontanter i minibanken og kjøpe meg en stooor is.  Glad og lykkelig går jeg avsted og planlegger  på hvilken utekafe jeg skulle sette meg ned å nyte livet.Lommeboka var helt tømt for israelsk valuta, og så oppdager jeg at alle kredittkortene lå igjen på bordet i leiligheten  på Oljeberget .Jeg  hadde nemlig byttet lommebok og det var dumt. Det ble ingen is, det ble ingen kontanter, ikke noe internett og veien hjem ble lengre enn jeg syns den har vært før.

Ellers har vi nå gjort nye avtaler med dr Mazen og studentene. Vi har også rukket å få gjort avtaler med både pikeskolen og guteskolen om foreldremøte. Vi har også gjort avtale om Tony`s show på gutteskolen. Så følg med videre om du har lyst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar