mandag 27. oktober 2014

SMÅTING KANSKJE

..MEN...
når jeg kom på skolen i dag ble jeg bedt om å komme med inn på rektors kontor.
Akkurat DET er det lenge siden jeg har opplevd. Er forresten ikke  helt sikker på om jeg har opplevd å bli innkalt sånn uten videre i det hele tatt noen gang,
Jeg kjente jeg lurte på hva dette skulle bety og det ble fort litt sånn light-utgave med katastrofetenkning:
 " Nå er det noen som har klaget på undervisningen min. Jeg får manne meg opp å være forberedt på det som kommer"

...MEN...
det som rektor ville, var faktisk å spørre meg til råds  om en elev de hadde  problemer med. Vi fikk en fin samtale sammen. Jeg roste henne for hvordan hun tenkte, for hun tenkte virkelig klokt, og ga henne noen enkle råd videre med på veien. Så fulgte hun med meg inn i en klasse og satt og hørte på meg lenge

..OG..
spurte om jeg kunne ta en klasse ekstra imorgen

...OG....
jeg oppfattet dette virkelig som en tillits erklæring. Kanskje jeg bare er litt for innbilsk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar