mandag 20. oktober 2014

STØL I LEGGENE OG TREG I HUE

Uff ja.
Akkurat slik føles det ut etter et par dager her på Oljeberget. Etter  2 dagers gåing i både opp- og nedover bakker og alle trappene inni mellom, er je såå støl i bakre leggmuskler at jeg knapt klarer trappene, spesielt nedover, uten å gå som en "vet-ikke-hva"
..Og inni hue mitt surrer det av alle slags språk, for her går det ikke bare på engelsk og norsk, men her låter det russisk,tysk, engelsk, arabisk og hebraisk. Og ikke nok med de,t men også med alle slags aksenter. Bare kom og prøv åssen det virker. Imens knoter jeg på min engelsk, men det virker det også. Heldigvis.

Jeg har gjort unna tannhelseinfo på jenteskolen her på Oljeberget. Til sammen 4 klasser... og vet dere:
Lærerne har nå også begynt å registrere hva elevene har med seg som nista si. De fører statistikk og gir beskjed til foreldrene hvis ikke det er Healthy Food. Og den som er den "flinkeste får en premie ved månedens slutt. Og en ting til: Lærerne har begynt å spise sammen med elevene sine også slik at de vet de spiser før de løper ut i skolegården... MEN kiosken med godterier er der fortsatt.
Likevel ... må vi vel kalle det fremgang, ikke sant
 
 

Det klippes og limes

Og tavla er fortsatt et utmerket hjelpemiddel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar