tirsdag 12. november 2013

FERDIG for denne gang

Å si "ha det" har  jeg aldri likt.. men noen ganger hører det til.
Her møter jeg også dessuten så mye folk at sannsynligheten for å treffes igjen kan være veldig
liten. Da må man jo bare gjøre tingene skikkelig.

I dag har vært en slik "good bye" dag
...og i morgen pakkes kofferten

Så takk til dere som henger med på bloggen. For meg er det i alle fall en enkel måte å formidle mine egne opplevelser på. Litt selvopptatt er det kanskje lov å være. ??

I går måtte  jeg til og med gå ekstra ned i byen. Om jeg går en time eller to her spiller ingen rolle. jeg koser meg uansett og jeg måtte bare ha det... min kjempegode "stam-vaffel" .
Den smakte den, i solskinnet og med to kopper kaffe til



BLE KANSKJE LITT MISUNNELIG NÅ,

 JE HÅPER  I ALLE FALL DET

 
 
Så mye mere er det vel ikke å skrive om nå. Annet enn at jeg er fornøyd med  det lille vi har kunnet bidra med. Det står vel ikke om oss i Jerusalem Post akkurat men men.

Det var jo litt morsomt da, når en av jentene på ungdomskolen spurte om hvorfor jeg kom hit for å drive å undervise dem. Da var det både sant og riktig å svare at dette var en drøm jeg hadde hatt i mange år, og at det nå var det blitt mulig for meg å få det gjort. .

tenk det!
 
 
"Gud forlat meg ikke når jeg blir gammel og grå,
La meg tale om din kraft til hele den slekten som kommer"
Salme 71






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar