onsdag 23. november 2011

Jeg bare må..

.......fortelle dere mere om Tony.
 Jeg har jo skrevet om han tidligere,men det gjør vel ingen ting om dere får høre litt til.
Sigrid viste meg nemlig noen bilder og de tenkte jeg at jeg fikk dele et par-tre med dere.
Bildene er fra en forestilling på skolen, både jente-og gutteskolen, tidligere i høst.



Tony, og kona hans Mary, brenner for å drive  virksomhet for barn. Selv om de har sine egne barn heime.  Jeg var å besøkte dem forrige dagen. Det er alltid så utrolig flott å treffe denne familien. Man blir baaare glad av å være sammen med dem.






 Du må være god for å klare å holde en slik konsentrasjon på skolebarna. Vanligvis er det kanskje ingen lærer som klarer å holde på en slik konsentrasjon over tid, men så har vi ikke klovnedrakt heller da. Kanskje vi burde det.
Det er mere enn klovnedrakten som gjør at barna er topp konsentrerte når Tony og hans team står frem.




.


Fortsatt møter jeg barn i gata her som gir tegn og roper: mr. OK. Det er nemlig det Tony presenterer seg som. Trivelig
 
Takk for denne gang  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar