lørdag 19. november 2011

Skal vi danse

Jeg har faktisk ikke fått med meg hvem som vant "Skal vi danse" Ble det Kari eller ble det Atle?

Her danses det også, men i en litt annen stil. En ganske annerledes stil faktisk. Se bare her litt:
(Sorry folkens. Nå har jeg ventet over en time på at en liten videosnutt skal lastes ned uten at det lykkes. Da blir det nok bare et lite "stillbilde" Og det var jo veeeldig dumt)


Dette er en av dansegruppene som har kommet igang uten at jeg skal ha æren for det. Annie som leder gruppa er henne som kanskje skal æres mest. Hun skriver sanger,tekster,lager drama,ja danser og er også en knallgod tolk.Hun og Sigrid hadde, før jeg kom nå, fått kontakt med en "ungdomsskole" her på berget. Så der er det nå startet tre grupper som Annie skal ha danseopplæring med. Sigrid har kjøpt inn stor CD spiller med gode høytalere og mikrofon. Man kan jo ikke danse uten skikkelig musikk og lyd og salen er ryddet når vi kommer på skolen. Ok, litt disiplinproblemer finnes her også og sist var det nok et par- tre tøffe jenter som klarte trykke på noen knapper på fjernkontrollen eller en eller annen  knapp. Det var jo ikke særlig lurt. Det betydde at meste av danseundervisningen måtte forgå lydløst, ja ikke lydløst heller. Det ble rett og slett bare ståk inntil noen glupe klarte å finne den rette knappen igjen og få anlegget igang for fullt.  Da ble det dansing og jeg hivde meg med. Men desverre hoftene mine blir aldri slik som de andres. Kan dere begripe? Ikke bare hoftene svinger  feil. Både håndledd, albuer og skuldre er i feil posisjon. Så nå ha Annie talt: Hun skal gi meg privat timer HOIHOI

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar